Olaszok a repülőn

Végy száz olaszt, zárd őket egy repülőbe és legyenek olyan elvárásaid, hogy viselkedjenek fegyelmezetten, tartsák be a szabályokat, üljenek nyugodtan és ne pattogjanak fel az első adandó alkalommal. Nem fog menni. Nem, nem arról van szó, hogy nem szeretem az olaszokat, mert messze nem erről van szó, csak ez a megfigyelésem. Az olasz a repülőn…

csönd

Csönd

Csönd van. Talán csak egy pillanatnyi megállás van a száguldó hétköznapokban. Egy kicsit túl sok mindent csináltunk egyszerre, de sikerült is minden, jól és gyorsan haladunk. Az elmúlt napok és hetek olyanok voltak, mint egy vitorlásverseny a nyílt óceánon, ahol a kapitány szikrázó szemekkel irányítja a hajót, és mi, matrózok csak kapkodjuk a szélben a…

Hard Rock Cafe Berlinben

A Hard Rock Cafe Berlinben igazán különleges étteremélményt nyújt. A saroképület és a belső tér rock’n’roll hangulata, valamint a híres rockzenészek relikviáinak kiállítása egyedivé teszik ezt a helyet. Bevallom, nem vagyok nagy amerikai étteremlánc látogató, és amikor Amerikában tettünk egy kisebb kört Las Vegas és San Diego környékén, akkor nyilván volt alkalmam mindent és bármit…

Ha esik az eső Berlinben

Ha esik az eső Berlinben – Látnivalók

Berlinnek egész más a klímája, mint Budapestnek. Itt sokkal gyakrabban fordulnak elő esők, viszont cserében a világ legszebb felhőit itt láthatod és a szivárványok is gyakoribb vendégek. Valamit valamiért. Ha esik az eső Berlinben, rengeteg választásod van mert Berlin tele van szuper múzeumokkal, ahol átvészelheted a rosszabb időt is. Tudtad, hogy Berlinben több a múzeum,…

Tavasz lett

Tavasz lett Berlinben

Tavaly még április közepén is esett a hó, idén meg már februárban tavasz lett. Nem mondom, hogy nem tetszik vagy nem örülök neki. Idén már februárban volt vagy 15-20 fok, ami normálisan csak két hónappal később következik be, mi több, most, amikor ezt a posztot írom március közepén, süti az arcomat a nap és egy…

Utolsó nap Floresen

Valójában 2024 januárjában járunk, és látható, hogy alaposan lemaradtam a történettel, de olyannyira, hogy az utolsó nap Floresen 🌼 élményét csak most, március közepén osztom meg. Megint késik a gép Reggel jó korán felkeltünk, összepakoltuk a lakást aztán beültünk az autóba és elindultunk Lajes-ből a reptérre. Sötét volt még Floresen, de ez a sziget még…

Újra Siracusa

2023 októberében újra Siracusa hangulatos városában jártunk azon a bizonyos hosszú hajóúton, amikor az olaszországi Genova városából egészen Dubajig / Abu Dzabiig hajóztunk. Közben átkeltünk a Szuezi-csatornán, végigmentünk a Vörös-tengeren, majd következett az Adeni-öböl, az Ománi-öböl és a Perzsa-öböl. A mesélést ott kezdem, hogy mielőtt megérkeztünk Siracusa csodás városába, éjszaka résen voltam és végre láthattam…

Omán

Omán egy csoda!

Jelentős elmaradásban vagyok a meséléssel, így fordulhat elő, hogy egy 2023 november közepi szuper érdekes látogatásról nem írtam még, pedig Omán egy csoda és megérdemelte volna hogy azonnal elmeséljem, nem így 4 hónappal később. Na mindegy, ez van. Omán volt az első kikötőnk, miután elhagytuk a görögországi Rodosz szigetét, áthajóztunk a Szuezi-csatornán és még a…

undorító kaják múzeuma

Undorító kaják múzeuma – Berlin

Erőt vettem magamon és bementem a Checkpoint Charlie mellett lévő múzeumba. Itt rögtön ki kell ábrándítanom sokakat mert nem annyira undorító dolgokat lehet látni, mint ahogy azt előzőleg gondoltuk, inkább abban rejlik az undorítóság, hogy a fantáziánk sokat hozzátesz a látványhoz vagy a leíráshoz, de Berlin látnivalói közül kihagyhatatlan ez a múzeum! Igyekeztek mindent összeszedni…